Fräscha upp

För ett tag sedan såg jag att en vän hade en noppmaskin och tog bort noppor på kläder och tyger med. I förra veckan slog jag till och köpte en. SÅ bra grej att använda när en vill fräscha upp sina plagg eller textilier!

Jag använde den direkt på sonens tröja som fick ett nytt utseende. Imorse körde jag den på ett kuddöverdrag jag hade tänkt slänga för det var så nopprigt och tråkigt. Efter lite arbete på det så såg det mycket roligare ut och nu får det hänga med ett tag till! Så värt det när en försöker använda det en har så länge som möjligt och inte köpa nytt. Kan varmt rekommendera om du inte har en!

För övrigt har jag nu min andra semesterperiod. Två sköna veckor ligger framför mig. Jag ska lösa korsord, ligga vid stranden, plocka bär och svamp, träna och bara vara med familjen❤️ (Vi vet ju alla att det aldrig blir som en vill eller tänker, men en kan ju alltid hoppas)

Lämna en kommentar