Svårt 

on

Att det är så svårt för mig att sätta mig själv först. Vad vill JAG? Vad behöver JAG? Vad tycker JAG? Det är frågor jag bör ställa mig varje dag. Jag är så himla flexibel så jag förintar mig själv ibland. Planerar logistik och tider så att allt ska klaffa för alla. För alla utom mig själv som inte får ut mer än stress av det. Jag gör saker jag vet andra mår bra av men som slår tillbaka på mig själv. Tänk om det är dags att vid 41 år börja tänka på mig mer. Det vore nog finemang. Svårt. Men finemang. 

Dagens bild

Kommentera

