Vakar

on

Vård i livets slutskede. 

Åker hem igår eftermiddag. Efter 6 timmar ringer de på oss. Han är sämre.
Jag är med honom hela dagen. Kommer tillbaka på kvällen. Stannar kvar i byn.
Pappa har blivit sämre. Orkar inte prata. Sover bara när jag kommer.
Mobilen ringer på jobbet. Mamma. Jag förstår direkr.

Kl är 05.20. Jag har vakat hela natten. Han bara sover.

2 kommentarer Lägg till

  1. Zandra skriver:

    Från en Z till en annan:
    ❤️
    Kan verkligen relatera till det du upplever, aj i hjärtat liksom.
    Jag känner med dig 😔
    Kram till dig och de dina

    Gilla

  2. frokenjohanna skriver:

    Tänker på dig och din familj. ❤️

    Gilla

Kommentera

