Längtan

on

Det känns som en evighet sedan. Zumbaresan jag fick av min man i 40-årspresent. Fast det är bara tre veckor sedan. Så mycket har hänt sedan dess. Det är bara brännan som vittnar om turkosa salta bad och blått vatten i poolen. 


Men när jag blundar kan jag känna solen värma huden och komma ihåg det loja bruset vid poolkanten. 


Soluppgångarna var magiska. Jag är så glad att jag fick göra resan med mannen. Så mycket energi jag hann ladda som verkligen verkligen behövs just nu. Jag är så tacksam. 

Kommentera

