Fanfanfanfan

on

Pappa ramlade igår kväll. Det får inte hända när man är 91 år. Det får bara inte. Men det gjorde det. Han har länge haft väldigt dålig balans. Vi har varit på honom om rollator. Han har sagt tvärnej. Inatt ångrar jag mig så jävla mycket att jag inte bara sket i det utan gjorde som min kusin sa: bara köpte en och ställde in i lägenheten. Fan fan fan. Lårbensbrott och operation imorgon. Han är 91 år. Jag vet ju att det inte finns någon återvändo. Han blir inte yngre. Men som barn vill jag ju ändå inte att det ska ske. Jag älskar ju honom. Fan fan fan. Lårbensbrott. Det har jag ju hört hur det är med det.  Hur det slutar. Att det är början till slutet för många. Fanfanfanfanfanfan. Stackars mamma. De har varit gifta i 60 år nästa sommar. 60 år. Fuck. 

2 kommentarer Lägg till

  1. toneddiamond skriver:

    Och stackars dig. KRAM!

    Gilla

  2. Hökis skriver:

    Nej, precis.. Det är inget en vill ska hända.

    Kram!

    Gilla

Kommentera

