Efter

Ibland blir det ett före och ett efter i livet. Den här bilden är tagen före. Nu är det efter och inget kommer bli som det var då på jobbet. Jag tog den här bilden för ca 2.5 veckor sedan. Nu är allt uppochner på jobbet. Jag anade att det skulle bli kaos. Men jag anade inte att det skulle bli så här. Det här är inget mot hur det var efter i våras när A dog. Nästan inget kan jämföras med det. Det här är jobb. Det är inte döden. Men ändå inte kul.
Var ute och gick ikväll. Började med att lyssna på en podd men jag var tvungen att stänga av för mitt huvud behövde tystnad. För att kunna sortera tankar och känslor. Vissa dagar är såna. Det kommer ta lång tid innan det blir riktigt roligt på jobbet igen.

En kommentar Lägg till

  1. Hökis skriver:

    Var rädd om dig.
    Kram
    Z

    Gilla

Kommentera

