Idag kör jag med puffärm


och stora örhängen! Jeeeeeezes… Var ska detta sluta???? Och så har jag gått över 18tusen steg idag!

5 kommentarer Lägg till

  1. Chrissan skriver:

    Båda puffärm och stora örhängen är ju snyggt ju!

    Gilla

  2. Sus skriver:

    Precis! Håller med chrissan. Du är jättefin!

    Gilla

  3. Hökis skriver:

    Jaa, snyggt.
    Tycker att du gör fantasktiska stegsiffror, hejja :o)
    Jag har problem att komma upp i 10'

    Gilla

  4. Z skriver:

    Visst är puffärm snyggt. Och stora örhängen. Men om ni träffat mig förr så hade detta varit en omöjlighet för mig. Jag och örhängen=NEVER. Jag och puffärm= NEVEREVER!!!!!!!!!!!!!
    Men tiderna förändras.. Tydligen. Knappt jag känner igen mig själv ibland. Knappt jag känner mig själv ibland heller… ;-D

    Gilla

  5. Hökis skriver:

    Visst är det roligt att överraska
    sig själv ibland :0)
    Jag håller på med samma resa jag med.
    Och ja, du är experten ;0)

    Gilla

Kommentera

