Jag vågade!


Gud vad skönt! Sommarens första bad!
7 kommentarer Lägg till

  1. Bina skriver:

    Jag vann! Med en dag!

    Gilla

  2. Z skriver:

    Visste inte att det var en tävling. Tyvärr kunde jag inte igår annars hade jag gjort det då!

    Gilla

  3. Bina skriver:

    Syskon tävlar alltid – om allt!

    Gilla

  4. Z skriver:

    Eftersom jag är ensambarn måste jag missat den biten syrran!

    Gilla

  5. Bina skriver:

    Meh! Är inte du tvåbarnsmamma?! Tävlar inte dina ungar om allt (nåja, det mesta)?

    Gilla

  6. Z skriver:

    Jo, men det betyder ju inte att jag behöver göra det…?

    Gilla

  7. KaosJenny skriver:

    Grattis…

    Gilla

Kommentera

