30 liter jordgubbar


Ger även ett och annat rensskräp. Inte lika roligt som att äta och plocka dem…
3 kommentarer Lägg till

  1. Anonym skriver:

    vad ska du göra med alla gubbar?
    Saft?
    Sylt?

    / Henna

    Gilla

  2. Z skriver:

    jag har frusit in 8 liter och ska äta 2 liter ikväll och imorgon. De övriga 20 l ska min mamma saft och sylta. Sedan ska hon komma hit så och då med en flaska saft till oss! som tack för jag hjälpte till och spred min stjärnglans med mitt glada humör i jordgubbslandet…

    Gilla

  3. Anonym skriver:

    låter som en bra fördelning.
    /Henna

    Gilla

Kommentera

