Inte visste jag


Att det tog så lång tid att få så vackra naglar! Men bra blev det!
6 kommentarer Lägg till

  1. Henna skriver:

    Hur lång tid då?
    Är det dina egna?

    Gilla

  2. Anette skriver:

    Snyggt!

    Gilla

  3. Anonym skriver:

    Det tog 2 timmar och 10 minuter. Och 8 är mina egna. Tummnaglarna är fejk!

    Gilla

  4. Sus skriver:

    Men fy för den lede vad snyggt!
    Jag blir avis på alla med fina naglar. Jag är en nagelbandsklösare och mina naglar ser för jävliga u =(

    Gilla

  5. annannadesign skriver:

    Åhh, vad snyggt! Jag fick en ”behandling” i mors dag – ska utnyttja den snart!

    Gilla

  6. Hökis skriver:

    Hur snyggt som helst. Bra jobbat, vilket tålamod du har :o)

    Gilla

Kommentera

