I väntans tider


Jag står och väntar på mannen. Han ska vara smakråd. Jag står utanför butiken på kungsholmen. Han är i liljeholmen. Holme som holme tänkte han. Eller något. Ja ja. Jag står och solar mig så det går ingen större nöd på mig. Mer än att klockan går….
4 kommentarer Lägg till

  1. Bina skriver:

    Vad var dresskoden? Hittade du något?

    Gilla

  2. Z skriver:

    Jag har dresskoden till 2 av 3. Och ja, jag hittade en! Den är asasnygg! 😉 Framförallt; Jag blir asasnygg i den! Hehehehehehe! Jag kan maila en bild på en liknande som jag hittade på nätet så hajjar du ungefär hur den ser ut.

    Gilla

  3. Bina skriver:

    Ser ingen bild i min inkorg!

    Gilla

  4. Anonym skriver:

    Kom inte ihåg din mail så jag facebookade!

    Gilla

Kommentera

