Dagens mest oväntade dryck


Chailatte. Hemma. Råkade få med mig en burk från affärn. Jag kom på att jag gillade det i måndags. Trots att det tydligen var SÅ 2007 enligt dillmannen. Men gott är det så det skiter jag i! Inte i latten, i att jag är ute och efter. Det är jag van med….
6 kommentarer Lägg till

  1. Sus skriver:

    Jag är totalt hopplös då det gäller att vara frääään.
    Totalt jerk.
    Always.

    Gilla

  2. Sus skriver:

    Smurf!

    Gilla

  3. Z skriver:

    Jag har nog ALDRIG varit frän. Varför börja nu liksom…

    Gilla

  4. Anette skriver:

    Skit för guds skull INTE i latten!

    Gilla

  5. Är den laktosfri?

    Gilla

  6. Z skriver:

    Klart den är laktosfri!

    Gilla

Kommentera

