Kur


Nu har jag påbörjat kuren för att få bort min magkatarrbakterie. Den ena medicinen ger dock en hemsk smak i munnen. Känns som jag fått gammal parfym i munnen som inte går att få bort. Men det är bara att stå ut. 1 vecka sen är det över.
Annonser

6 kommentarer Lägg till

  1. Bina skriver:

    Lycka till! Köp tuggummi och mumsa efteråt, kanske det hjälper?

    Gilla

  2. Z skriver:

    Det var ett bra föslag! Det kanske funkar. Men smaken håller i sig hela dagen men är värst ca 1-2 timmar efter jag tagit tabletten. Ikväll ska jag ta den ganska tidigt så jag slipper vakna på natten och hålla på att kräkas… Fick ha en vattenflaska brevid mig efter det och varje gång jag vaknade smakade det så illa i munnen att jag var tvungen att dricka vetten för att kunna somna om….

    Gilla

  3. Bina skriver:

    Eller godis? Nej just det ja. Du var ju en av de där galna typerna som av någon helt oförståelig anledning har slutat äta godis! Vad var skälet nu igen?

    Gilla

  4. Z skriver:

    En fest i sommar. Måste se bra ut då…. Men det hjälper inte så mycket om man bakar kakor och trycker i sig….

    Gilla

  5. Bina skriver:

    Nä, det gör det ju inte förstås…och tänk på att kameran lägger på fem kilo ; )

    Gilla

  6. Z skriver:

    Men tack för den!!!!

    Gilla

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s