Uppgivet


Jaha. Sl har gett upp nu för snön. De uppmanar alla att stanna hemma och jobba hemmifrån. Det funkar ju inte för mig. Men jag har 5 timmar på mig så det borde ju gå! Eller?
4 kommentarer Lägg till

  1. Sus skriver:

    Det går ingen tunnelbanetrafik för mig idag. Bussar…jojo…men hur många tar en buss jämfört med tunnelbanan?

    Gilla

  2. Z skriver:

    Men eller hur??? Pendlarna verkar gå med halvtimmes trafik, det gäller bara att klämma in sig i ngn vagn annars lär man ju bli kvar på stationen….

    Gilla

  3. Z skriver:

    Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    Gilla

  4. Hökviken skriver:

    Jag är glad att jag flyttat därifrån.
    Jag gillar inte att stå i en fullproppad buss/pendel/t-bana.
    Lider med er tjejer.
    Snart är det sommar!

    Gilla

Kommentera

