Ajajaj?


Jag spelade wii igår med sonen ju. Fäktades. I morse när jag vaknade hade jag träningsvärk. Efter lite tv-spelande. I förmiddags drog vi till gymet och jag styrketränade för första gången på flera månader. Om jag fick ont av tv-spel så kan jag nog knappt trycka på avtryckaren imorgon… Men i morgon är en annan dag.
2 kommentarer Lägg till

  1. Sus skriver:

    Ser man inte skymten av en f.d Ockelbobo där bak?

    Gilla

  2. Z skriver:

    Jo tänk att man gör det! Vilken liten observant bloggläsare du är!!! Men ni känner väl igen varandra på mils avstånd… 😉

    Gilla

Kommentera

