Allt åter till det normala


I dag gick jag min vanliga måndagspromenad eftersom ledigheten är slut. Min väg i skogen var helt fantastisk. Så tyst och vacker. Jag har sagt det förr och säger det igen: jag är en skogsmänniska.
7 kommentarer Lägg till

  1. Sus skriver:

    Och jag säger som jag alltid sagt: Vad i hela friden gööör man i skogen??

    Gilla

  2. Anonym skriver:

    Håller med!
    Kyrkan för mig är som att kliva in i kyrkan! Rogivande, energigivande och andligt. / Helena

    Gilla

  3. Nina skriver:

    Åh, vad fint anna!
    Vi får luncha framöver också får du berätta om era fjälläventyr. Nyfiken…
    kram!

    Gilla

  4. Nina skriver:

    Åh, vad fint anna!
    Vi får luncha framöver också får du berätta om era fjälläventyr. Nyfiken…
    kram!

    Gilla

  5. Z skriver:

    Sus: Du vet väl vad man gör i skogen??? Du är en gammal skogsbo???
    Man andad, hämtar energi och drar in alla lukterna som finns där! Och blir en lite gladare männsika och lättare i själen!
    Nina: Lunch i denna vecka? Torsdag?

    Gilla

  6. Sus skriver:

    Ligger?
    Alltså..jag vet inte.
    Jag gick mest mellan Ugglebo och Wijgatan..

    Gilla

Kommentera

