MAMMAN

Insåg häromdagen i hissen på jobbet att jag verkligen blivit mamma rakt igenom. Vad har jag på min nyckelknippa? Inga häftiga trendiga bilder eller en massa nycklar till polare/tillfälliga killar. Närå. Jag har bolibompadraken(!),en kundvagndsgrej med ICA Maxi samt en jobb-blipp. Idag stod jag dessutom och höll upp kundvagndsgrejen framför blippgrejen och fattade inte varför jag inte blev utblippad. Länge stod jag där. Jättelänge. Flera gånger tryckte jag 3 ut och höll upp blippen. Inte så smart faktiskt. Och inte så hippetihippt heller.

2 kommentarer Lägg till

  1. Bina skriver:

    Å jag har blivit kapitalist och har en Nordea-gris på nyckelknippan!

    Gilla

  2. Tant Brun skriver:

    Jag har flytboj på min…hmmmm
    dina är roligare;)
    Bibban

    Gilla

Kommentera

